2011-09-01

Torsdag och det är verkligen inte min dag idag..
Sitter i skolan som vilken dag som helst, har historia och det är ju så sjukt jävla tråkigt. Jag brukar tycka de är roligt men idag är inte vilken dag som helst känner jag. Dagen började med att man försov sig och missade bussen till Örbyhus för att ta tåget, Sen ska jag in i domkyrkan där de förbereder en begravning.. Gissa vad de första var som kom upp i mitt huvud? Jo de var när Simon min älskade vän ligger där i kistan och jag pussar honom i pannan, åh mitt hjärta vad jag saknar dig! Jag känner mig helt vilsen och vill till din fina minnesplats/grav men jag vet inte om jag kommer klara av de just nu. Usch, önska du bara kunde vara här hos mig så jag kunde få prata med dig, umgås med dig och skratta! Allt hade vart så mycket lättare om du var här vid min sida, då skulle jag kriga för att du inte skulle lämna mig igen. Idag är de verkligen en dag som jag tillbringar till min älskade Simon, hans familj och vänner. Jag älskar dig och saknar dig något otroligt mycket!

Miss my buddy, where are you? 




                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0