Studentskiva x3!

Nu har de hänt någonting jag tycker var roligt i allafall. Vart på tre studentskivor i år. Ena var i Stockholm då de var 80tals tema, om jag inte minns helt feel. Sen var de På BJ i Uppsala, men det var Högbergsskolan som hade studentskivan. Där var de inget tema, jätte tråkigt. Sen var jag på skiva igår också då de var på Flustret I Uppsala, då de var min skola som hade! den var helt spåårad, eller de kanske var jag som var helt spåårad jag vet inte. Jag och Nathalie visste i allafall inte hur vi skulle komma hem men tack vare två killar som Nattis känner så kunde vi åka med samma taxi som dom. Tack för de! Sen så kom jag och Nattis på att fan vi har inga busskort, vi kommer inte kunna ta oss någonstans imorgon när vi vaknar men de löste sig för oss båda, Skönt!
igår var vi dom skönaste på heeela skivan, pyamas och grejer en bild bjuder jag på! :D

nu måste jag till sjukhuset! tjohoooooo


Ni får bättre bilder så fort jag får bilderna från Emma och alla mina saker! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0