en vanlig dag i maj.

Idag har de vart underbart väder och jag har bara steekt omkring. Därför tar jag med min lillebror till en underbart fin vän och kollar film och Bigbrother och hoppas på att peter är en av dom som bli nominerade (om de heter så)?
Sen blir de hem och kanske svänger förbi Filip en snabbis för att dom ska tydligen ha fest men får se, just nu är jag inte alls sugen på att träffa massor med folk.. Vill bara umgås med Frida och att det ska bli lördag så min bästavän kommer till mig för att på söndag ska vi på arbetsintervju. i grisslehamn eller ja i närheten i allafall, så får vi hoppas på att vi får jobbet och får vi de så måste jag ju tacka Björn för de.. Han som fixat så hans chef vill träffa oss! :)
underbara dag!
inga bekymmer, lycklig var dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0