a summer day!

Hej idag är en riktigt dålig dag... Sluta läs nu om ni inte vill se..

Har vart en otroligt tuff dag idag. Först vaknar jag på helt fel sida, hittar inga kläder, frukosten var inte lika god som den brukar så sket i den. Sen kommer man till skolan, får se en tråkig dokumentär om två killar som skjutit folk i USA på en skola, Sen om en 7 årig kille som sköt en 6 årig kille i USA. Den var bra då de handlade om dom men sen när en tjock gubbe går runt och snackar så glömde jag bort och titta. Inte så smart kanske. Men aja. Efter lunch. Går jag sofia och Elin ut och sätter oss i solen och då rinner de i ögonen som en tok igen, Näsan rinner och jag nyser. J Ä V L A P O L L E N ! ! ! + att mitt knä fått ryck och sparkar sig ut av sig själv och det dunkar så in i norden i de och gör ont! Kul, jag som ska träna ikväll....
 
Sen får jag i allafall veta en bra sak och de är att jag fått VG+ i Rehab, Men sen behöver vi ju inte prata mina betyg! Nu ska jag i allafall kolla en resa till London och sen ska jag ringa min Anna och säga vad de kostar för vi ska göra heela Looondon osäkert i sommar. Hon och jag= vi bara kör, inga regler! 
 
Sen på lördag fyller min lilla Liam 1 år och han blir stoor pojke. Underbart! Pengarna rullar ut som de ska.. eller hur var de nu låten gick?
Eeeh, sen finnns de små andra lösa skruvar i det hela, Men nu vila och sen läsa lite engelska och göra nästa film som ska vara inne på onsdag senast. Tack för dee! TVÅ PROV kvar sen sket jag i resten! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0