vår känslor

Underbart dag, Solen skiner så fint. Jag ska ut och gå långt och bara rensa tankarna. Sen ska jag bara sitta på ballkongen och njuta av den underbara värmen! Vår känslor, sommar känslor. Ååååh snart Sommarlov, fyfan vad livet leker just nu! (:
På tordag är de studentskiva, Då Angelica har så de blir en kväll i sthlm.. Anna, Angelica, andra tjejer och jag tillsammans med 90-tsls tema. kommer bli grymt!

Jag har mitt hjärta, som gör mig glad och får mig att må bra.. när jag ligger i hans famn så känns de så underbart! Imorse åkte mamma hem också. Det var inte så roligt men ja, jag får träffa henne på torsdag natt/fredag morgon! Mys, ska jag bara ägna den tiden åt henne och Anna, Mys!  :)

nu lär jag klä på mig och göra mig redo! :)


 Min, bara min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0