omväxlande vardag så löser det de mesta! :)

Nuså, lite oväxling i vardagen så löser det allt.. Jag var fruktansvärt sur och arg tidigare och det ber jag om ursäkt för att ni som läser ska behöva se, höra & veta.. Så jag tog mitt pick och pack och drog mig till Jennifer en stund och vi pratade massor och kolla på TV. Jag måste nog säga att jag älskar bygglov!
Jag känner att jag inte har någonting att blogga om egentligen så jag vet inte ens ärligt talat varför jag fortsätter..? Igår var jag hemma från skolan för jag hade sån galen huvudvärk. men spelade match på kvällen dumt gjort. Så vart hemma idag med, min fot är svullen och sticker i hela tiden. Men i allafall förlust med 11-3 eller någonting sånt? vilket som så var det bara en träningsmatch så den sket väl jag i.. Har legat hemma idag med, inte mått så bra på något sätt. känner mig så klen fast jag egentligen borde vara som gladast nu när jag fått träffa mitt underbara hjärta. Gick över till Josefine en stund i dag, hon satt och fixa sina naglar och jag kollade på och även kollade vi på top modell och något matlagnings program för hon var hungrig, haha! Sen lirade vi en omgång yatzy, vem tror ni vann? Jag såklart. Med hela 91 poäng. Och Josefine som var så säker på vinst innan vi började lira. haha där satt jag den! :) Sen tog vi oss hem till mig och hämta pengar för att sedan dra oss ner till ica och handla, fick mig lättdryck och massor med fika till lillebror. efter de så gick jag hem till mig och hon hem till sig, jag satt och gulla lite med min lille prins Liam, Sötaste ungen!

Nu tänkte jag faktiskt försöka komma ner till mitt rum utan att foten ska gå av helt.. Sen städa lite för det är verkligen KAOS! Men ja får se om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0