kom inte på en passande rubrik

Fruktansvärt slut efter en natt på parcen som var förjävlig. Drygare människor får man leta efter, haha!
kom i säng sex imorse och gick upp vid halv elva. Tog min hund i kopplet och gick ner och mata ankorna, sen vart det en sväng med hunden. skönt att bara komma ut och gå de första man gör när man vaknar. Snart är det dags igen att ta sig en sväng med honom men först måste jag få upp min bror som vägrar gå ur sängen. Lyckat hah!

Idag får det vara en slödag men en massa städa. Måste städa mitt rum, det ser ju ut som kaos och jag hade en spindel utan för mitt rum igår och gissa om jag fick panik och börja gråta? Hah! Så nu är det verkligen en storstädning som behövs..  Nej nu får de bli att avsluta allt kring datorn och sen så blir det en promenix med hundern igen! Underbart väder.. Och idag gäller det att försöka hinna med att foto en "Kvällssol" Som jag har i "läxa" fotografisk bild.  Sen fotbolls träning med tjejerna! :)

Saknar min Anna som en tok, behöver henne mer än någonting nu. Få lite energi och sådär massa mys och prat! Puss på de!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag läser, men det kommer inga bilder, skicka dom i ett mail till mig :D

2011-03-08 @ 00:40:46
URL: http://josefinegadle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0