En vanlig dag i Mars

Det finns verkligen folk till allt.. Men vad gör de om hundra år?
Idag har jag gjort ett Nationellt prov i svenska och det var mitt tal om Kissie och Blondin Bella. Fick tjata till oss att få göra det idag. Tack för de Mona-Lisa. Jag tror att det gick bra. Vi får reda på de i veckan eller nästa vecka. Jag hoppas verkligen på ett VG men G funkar ju de också. Helst vill väl alla ha MVG men jag är inget MVGBARN.. Haha. När jag kom hem tog jag mig lite mat och kände att nej det här funkar inte, så nu blir det till att sluta med all läsk, godis, Chips, ostbågar och alla sötsaker. Nu ska jag börja äta på bestämda tider, Eller jaa så gott som möjligt i allafall. Jag hoppas att jag lyckas. Sen tänkte jag faktiskt bli duktigt och börja träna varje måndag och fredag på friskis och svettis + att jag ska ut och springa/gå varje dag. Kommer bli mycket gå nu när det inte går att springa i spåret här. Men sen så är de jag som ska träna. Ska komma igång med fotbollen snart också. Jag måste bara lösa det här med skolan och jobbet innan jag kan börja träna så där som jag vill.

Senare idag ska jag iväg och klippa håret, blondera håret och färga ögon brynen sen kommer jag också färga ögon fransarna, Känner inget behov av att sminka mig men att få lite färg på de slipper de se ut som man har jordens längsta panna och inga ögon fransar... Kommer bli great tror jag! Ikväll kommer också S till mig och sover kvar. Sen upp till skolan imorgon för att göra klart våran film vi håller på med på rörligbild.. Den där kursen är så fruktansvärt tråkig. eller den kanske är roligt men läraren är S Ä M S T ! !
Sen foto på de. Kan bli en ganska bra dag i allafall. Funderar på att ta en sovmorgon på 30 min och ta 08:15 tåget bara för att vara lat men jag vet inte, tror jag måste in tidigare med tanke på att jag inte ens gjort mina val till 3an än kan det vara bra att hitta någon som kan hjälpa mig med de.. Känns som om det är mycket viktigare än att ta en sovmorgon.. När jag ändå får de på fredag då jag säkert ligger bakis hemma hos mamma eller Anna! Närmast till Anna men saknar Mamma. Så jaa. får helt enkelt se.

Nu vill jag ha Torsdag och Måndag!
Ge mig de! Sen vill jag ha maj fortfortfort! :)

Fatta och ha den här magen! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0