arg cheeey!

Hej jag är väldigt bitter just nu så läs inte ifall ni inte vill höra mig klaga...


Just nu är jag väldigt bitter för att AIK förlora. Fast de  ledde med 2-1 Men nej självklart ska Fbk få in den där för jävla puckfan i mål på tur, ren jävla tur! Åhh blir ju tokig!! Jag tror på riktigt jag är mer man än kvinna, Även om jag ser ut som en "tjej" så tror jag fan jag är man! Temprament som en sån jävel i allafall..
Har precis träffat Josefine en stund och pratat, som vanligt. Sitter och dricker Coca-cola som jag inte ska göra men vad gör man inte en dag som denna?

Imorgon kommer jag faila på mitt matte prov och de vet nog både jag och ni alla andra. Så tar och kollar lite fort eller kanske ska man skita i det och ta det som de kommer? Hade liksom VG i ekvationer och procent i nian.. Men vaffan hände sen da? Kan ju inte ens 1+1.. Jävla skit kurs och lärarna försöker få mig att gå på matte B. Hahah vilket skämt, finns inte på världskartan att jag tänker göra de!

Kul att man sitter själv en kväll så här i köket när Freddan ligger och sover i pappas säng där jag snart ska krypa ner.. Teddy och Jim kikar film med frågar inte mig.. Snälla killar! Nej inte ett dugg, tack för dissen boys!


Kom precis på att det är inte ens lönsamt att sitta och skriva saker när man är trött för då blir de bara en jävla massa ordbajs, som de heter i våran "kära" Klass..

Sen är jag så jävla less på KISSIE! Kan hon inte bara dra från Sverige, sluta blogg och bli allmänt mobbad? Snälllarååå!

Ey vaffan drar och sover och ingen bild får ni för de här tar för mycket på min dyrbara tid jag ska dela med min säng! Tja











Där sket de sig.... Tack för att du ställde upp den tid vi hade med varandra i allafall. Du & jag kommer alltid finnas i mitt hjärta och i mitt huvud. Nu drar jag och sover på den här historian!  F A N ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0