Toknervös inför nationella.

Jag är sämst på att uppdatera, jag vet! Men jag kan ju säga så mycket som att skolan tar kål på mig men ändå kämpar jag mig igenom den. Jag gör allt för att verkligen klara allt i den. Jag måste klara den och det är bara ett år och två månader kvar så varför inte liksom? Bara att köra liksom..

Igår träffade jag en underbar vän på station i Uppsala, vid namnet Filippa. Hon hade sin födelsedag igår också! GrattisGrattis hjärtat! Hoppas du fick en grym dag! Sen satt vi och pratade hela resan och de känns som om vi inte träffats på evigheter men ändå träffades vi förra måndagen. Hallå, det var en vecka sen. inte ens lång tid? Men ändå hade vi så sjukt mycket att prata om. Aah det var i allafall underbart! Tack för de Lippis!

Sen när jag kom hem satte jag mig och övade på mitt svenska tal om Kissie och Blondinbella. Ja de går ju sådär med de om man säger så. Jag kan lägga ut de senare när de är redovisat och klart. Just nu sitter jag och kämpar mig igenom de. Men varför kan ett nationellt prov vara så fruktansvärt svårt? Jag förstår verkligen inte.. imorgon har vi också Nationella prov i engelska. Muntliga delen. ja de känns ju inte speciellt bra eftersom att jag är sämst på ämnet över huvudtaget... Sen hatar jag att prata med folk jag inte känner och speciellt på engelska, så hur ska detta gå? TOKNERVÖS! Men de får gå som de går helt enklet!

Nu ska jag fortsätta med mitt svenska tal och hoppas på att jag får de överstökat ikväll. känns som om det kommer bli en sen kväll fast jag är trött redan nu, de sög ju! Menmen!


En bild från min lektion idag, man skulla fota någonting i rörelse. Har typ 20 stycken olika bilder men den här fick jag VG på då den är ändrad i PS. Men eftersom att jag inte kan ladda upp den bilden för att den är i fel bildkvalite så får ni nöja er med orginalet..
Nu plugga vidare, film och sedan sova! S K Ö N T ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0