Stjärnklar himmel. Underbart!

Kom precis hem efter att ha vart ute och gått gyllby runt, med Josefine! Något fruktansvärt skönt. Ska göras oftare! Stjärnklart och mycket prat de var mysigt. Tänk om man skulle orka ut och springa lite också de hade gjort suse! Men nej de är jag för lat för just nu.. Måste tänka på att man lever bara en gång och behöver röra på sig lite och inte sitta framför den här dumburken från man vaknar tills man lägger sig ner.. Så nu tänkte jag faktiskt ta en efterlängtade dusch och sen lägga mig i min säng och bara sova,sova & ännu mer sova! Vill ha fredag så jag får träffa Mamma för hon kommer nämligen hem till oss i Örbyhus då! Kommer bli dunder även fast jag jobbar hela helgen.. Men jag måste ju hinna äta och mysa med henne också! (:
Men de är ju löningshelg och då kanske de kommer mycket trevligt folk som inte super sig fulla och står och röker på utanför! ;) Helgen ser ljus ut och lika så nästa vecka. Men nu lär jag duscha och sova för imorgon är de nationella och sen massor med filmning med tokarna!

Men fan vill inte slita mig ifrån NRJ. bästa radiokanalen någonsin!
Sen har jag en liten fråga till er..
Jag ska på studentskiva på torsdag (Inte imorgon) Utan nässta vecka och de är 90-tals tema och jag vet inte vad jag ska ha på mig, men skulle de vara någon som har typ rosa eller gröna strumpbyxor hör av er till mig om jag kan låna. och lika såå med benvärmare! Tack på förhand! :)


mysig kväll! :)
Simon jag tänker på dig varje gång jag ser en stjärna på himlen!
Du är en av de finaste stjärnorna där uppe.
Jag saknar dig som bara den!
Pusss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0