Solen ger så mycket mer energi.

Solen skiner och jag är glaad.
Kom hem till Dalle och Sofia efter jobbet, la mig och sov efter lite deeptalk med min kära bror, Skönt! Sen vaknar jag av att bror ska upp och jobba vid nio så jag satte mig upp och börja mysa med Liam, klädde på mig och sedan städa bort lite. Där på vart de lite deeptalk med Sofia också, finte! sen bestämde jag och Sofia att vi skulle äta lunch tillsammans och då hade bror gjort tacogratäng till middag igår som jag och Sofia åt idag också. GOTT!!

Efter maten så diskade jag och kollade till lillkillen medans Sofia gjort massor med andra saker, mysigt att man kommit så nära dom. Så vi bestämde oss för att gå till stan efter som båda skulle gå åt de hållet, så dom gick med mig till station innan dom gick vidare. Underbart! Tack för trevligt sällskap. Väl sitter man på tåget och pratar med mammut, underbar kvinna de där. Finns verkligen ingen som du! pratade massor om vad som var bra och dåligt här i livet. Känns skönt att veta! :)

Väl hemma så kom jag på att jag har ett tal jag ska ha skrivit klart tills imorgon, känns ju lite stressigt med tanke på att man bara sovit ca 3 timmar och nu ska man skriva de och jag förstår istort sätt ingenting, så det var ju "jätte" kuligt.. Men de är väl bara bita ihop och köra, eftersom att det ska vara inlämnat imorgon.. det tackar vi inte för. Nu är det bara köra på de för sen säger jag bara sängen, duschen, mat, stan, jobba och allmänt mys hemma hos D&S imorgon e stund innan jag åker hem för att dra vidare på träning. Har bara tränat två gånger den här veckan. Lat brud men vad gör de? har så mycket i skolan nu och jag måste verkligen ta tag i de här om jag ska lyckas med försvarsmakten och sedan polishögskolan. Känner hur plugget står kvar till man är gammal kärring. Menmen, jag har sagt de, jag ska klara de speciellt polishögskolan!

så nu kör vi på ett tal i svenska B om blondinbella och någon passande text eller någonting annat roligt.

Jag har verkligen inga bilder så bjuder på en bild från sthlm där allt är möjligt med Anna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0