Rester i skolan försvinner sakta med säkert! :)

Sådär ja, Nu går pluggandet framåt. Hade man bara kunna stänga av telefonen, blockera bloggen och facebook så hade de ju gått så sjukt mycket bättre. Men ja vad gör de om hundra år?
Jag har gjort klar min essä nu i allafall och jaa de känns underbart. sen har jag gjort klart en innebandy uppgift från skolan också.. Så nu tänkte jag faktiskt ta mig ner till mitt rum för en paus och städa som en blådåre för att sedan sätta sig och plugga som en tok sen igen..

Imorgon blir det skolan med Erika, för att göra en APU-uppgift och sedan göra två matteprov i ett, hörförståelse i engelska och två engelska uppgifter om min bok "I see you baby", Och oj där försvann direkt 8 rester och då har man bara... 3 rester kvar och det är dessa... 

♦ Remember the titans
♦Sports essay
♦ESC-presentation.

Dom sakerna jag ska göra imorgon coh som är klart är:
Läs- och hörprov
Läslogg
Bokredovisning
 Procent
Ekvationer
 Essä
APU-uppgift
Innebandy uppgiften om Storvreta-AIK då ni vet att aik vann.. 3-5! :)

Jag måste bara lära mig procent och ekvationer igen eftersom jag inte hållt på med skiten på 6 månader.. Finte där sickan.. Städa nu och ikväll kommer nog alla bilder från krogen med Josefine och Linnea.. :)

Puss på de! TJa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0