Min syster, min bästa vän & en viktig person i mitt liv

Som ni såg på det tidigare inlägget så är de ingen vanlig dag för de är min älskades systers födelsedag idag!
Jag saknar henne nå in i bomben. Jag har inte träffat dig sen 8/10 och idag är det den 24/3. Detta är inte okej..
5 månader nästan 6 månader utan en av det bästa man har. Ni kan ju gissa hur tomt de känns... För er som inte vet så kan jag ju säga att man känner sig helt tom, Man känner verkligen att man saknar någon något sjukt. någonting som fattas. Du är min syster och du är 3 år och 4 månader 27 dagar äldre än mig och ändå är du min bästa vän, jag vet inte hur men vi kom varandra fruktansvärt nära varandra helt plötsligt och den tid med dig som min syster och även som min bästa vän.. Ångrar jag inte en sekund av! Du är helt fantastisk! ♥


En underbar tid i barcelona!
Måste upplevas om, sen vilket land har ingen betydelse.
Bara de är med dig! / Din Sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0