Jobba lite sidled sådär!

Kollar på hockey men ska dra mig vidare till jobbet nu, kommer gå fint ikväll tror jag.. Känner mig faktiskt taggad på att jobba ikväll. Hoppas bara på att få ett sms om att AIK vann matchen sen! :)
Be gud vara med mig om att AIK vinner och att kvällen på jobbet går fiint!
Nu ska jag dra mig vidare mot jobbet. För att hinna med allting som ska göras innan, Tur att man har Niklas att åka med! Bug och bock för att du jobber med mig ikväll.. :)

Imorgon är de match mot Rimbo, Får väl se hur de går. Kommer vara helt slut kan jag garrantera. Men det är bara bota ihop. Sista matchen sen är innebandyn slut och just nu känns det skönt att säsongen är slut men det kommer ju bli tråkigt senare.. Jag är lite i den stilen, ledsnar och saknar hela tiden. Haha!
jag kör mycket på att jobba sidled, Känner att det funkar fint, och Just nu står det 2-1 till AIK, hoppas de håller sig fast så jag slipper deppa på jobbet, typ låsa in mig på toaletten och böla! haha nej inte riktigt så men nästan!...
Nej nu måste jag kila Niklas är utanför och här sitter jag, smart tjej!

Hoppas alla får en grym fredag, ni slösar pengar jag tjänar! Smak! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0