Fruktansvärt tomt

Jag har märkt de ganska tydligt.. Jag är nog inte speciellt bra på kärlek men alla jag frågar har samma åsikter om de jag tycker. eller de finns ju någon som svarat helt emot och de var väldigt konstigt tycker jag men vi alla är olika och de tackar vi föör..

Frågan var:
"Om man tycker om någon eller är kär i någon och vill satsa allt, är det inte så att man vill prata mycket, träffas mycket och inte låta de gå veckor hit och veckor dit?"

Det flesta svaren blev:
"personligen så tycker jag att är man kära eller har ett intresse om varandra så lär man ju träffas och prata ganska mycket annars tror inte jag att det är äkta kärlek"

Tack för deeee. precis vad jag behövde höra! :)
Jag är inte ensam om att känna en sån sak och det känns ännu bättre då. En vecka hit och en vecka dit, Kanske pratar 4 gånger i veckan och sen var de inte mer med de, Moget grabbar moget!

Nu känns det som om jag borde borsta tänderna, gå ut och rensa tankarna lite och må bra en stund!
Sen fixa sig och bara vänta på att tåget ska gå så jag får jobba. L ä N g T a R !
Sen saknar jag min käraste syster och min käraste Papput som en tok, Det känns så fruktansvärt tomt!
Men jag älskar er ändå!

Puss på de!

Kärlek är inte lätt och kommer aldrig bli de, Ge er bara in i de i fall ni orkar och står ut att bli sårade eller stryka till att såra någon annan!
Annars låt bli. Man måste våga chansa men det kan ta skit på en så inn i helvete! :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0