Friskolekampen!

Kom precis hem från friskolekampen..
Sjukt kulig dag tills KG slog ut oss, men ja hellre dom en Jensen eller TBS..
Det var väl roligt för att jag fick vara med mina underbara tjejer, Elin, Sofia och Erika (:
Utan dom tjejerna vet jag inte ifall jag skulle vara den jag är i dag och må så bra som jag gör, Ni är underbara! gör mina dagar i skolan värda att gå. Tack för dee!

Nu ska jag göra i stort sätt ingenting, kanske lägga mig och vila.. mår inte rikigt bra känner jag. helt slut, trött, blir arg för ingenting och vill bara ge upp hoppet om allt. Men det blir inte bättre för de, så bestämde mig precis för att gå ner och ta en powernap och sen gå ut med Ecco eller med mig själv och en jävla massa musik i örona och rensa tankarna.. Vore underbart! Få bort allt skit och rensa allt. Ska ner till mina fina ankor en snabbis nu också!
Puss på de..



FUCK TSB!!!!
"PAPPA BETALAR!"
"TOG PENGARNA SLUT NU?"
"FARSAN VART SUR NU!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0