finte

Matchen igår slutade fruktansvärt bra! 
4-1 till AIK, som förväntat men underbart! (:
Så fort jag får ett svar av min käraste syster så kanske jag drar till henne vecka 14, vore ju förjävla fint!  ;)
idag vart jag hemme en fruktansvärd huvudväk så var ut och gick med Josefine och Ecco på dagen, de var så fruktansvärt skönt så ville egentligen inte gå in men eftersom att ecco har så ont när man går långt så var de baara att gå in, men fick lite annat gjort istället. skönt de med!

nu ska jag vänta på Big Brother sen ska jag sova, blir till att sova i papputs säng i natt igen! älskar stooora sängar! (: Men imorgon kommer 'Virre hem så då blir de att sova i sin egna säng igen.. Kul värre eller något! 
Nu orkar jag inte skriva mer, ska in och bråka lite med J,T och C och försöka få F i säng!

Önska mig lycka till! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0