en söndag i mars månad.

Slut som människa som alla söndagar. Jobbat hela helgen, fredagen var lugn men lördagen var KAOS! Det kom lite skumma människor och mycket bra och trevliga också, Men dryga vuxna är värre än dryga ungdomar är. Men nog om de så har jag vart och lämnat papput på arlanda. Han åkte till Thailand idag och ska vara borta tre veckor. Kommer sakna honom, han är ju trotts allt min papput! :) Men Jag får hoppas på de bästa, att han får de grymt! :)
Vidare till stan och kolla bio med Sofia och Virre, var meningen att jag, Teddy, Dalle, Virre, Sofia och Liam skulle kolla med Teddy och Dalle ville inte se den vi ville se så då fick de bli på det viset. Sen åkte vi och stor handla och jag lovar att det var STOR handla.. Hahah, men allt fick plats i bilen som tur var..

Nu ligger jag jag och käkar solrosfrön,

och nu blir de sova, ska upp snart godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0