En helt vanlig torsdag..

Ska man ut eller inte?

 
vill spara pengar så man kan dra på en resa snart med någon härlig person och bara njuta men ändå vill jag ut fast jag tycker de är totlt värdelöst.. Haha vad ska man göra på krogen mer än att shaka ass?
Finns nog inte mycket mer..Men Vad ska man göra hemma?
träna, plugga, äta och sova massor.. Har sån jävla träningsvärk.. Herrarna är ju tokiga..
Jag är ledig imorgon eller ja jag ska gå och kolla Storvreta VS AIK.. Och vilka hejar jag på då?
HAHA AIK SÅKLART! Jag vet jag är gaalet tråkig men har också fruktansvärt tråkig så då gör jag de lätt för mig och skriver lite här. Jag har egenligen ingenting att säga men som alla säger "Ordbajsa är du bra på Mimmi" Aah men tack för den. Jag är en pratglad tjej men ordbajsa vet jag inte?  för jag säger ofta vetiga saker. Ibland (som idag på tåget hem, okej galet flumm  om man frågar Erika och Sara. Men frågar man mig själv var jag lugn)

Men i allafall imorgon ska jag ju sova ut så jag orkar jobba med alla fyllskallar, finte! Sen ska jag käka mer Erika, Mys! Sen vidare för att kika lite innebandy som jag precis nämnde. Jag ska på Storvreta VS AIK. Jag håller såklart på AIK, men får inte ha en AIK tröja på mig, de var ju en jävla stil. FITTSKOLA!
Bara för att våran idrottlärare(Innebandy lärare) Spelat i S-vreta får jag inte ha en AIK tröja på mig... Vad är de för stil? :S

Jag tänker ha det vilket fall som helst och sen kommer jag typ vara tvungen att spriiiinga till jobbet för att hinna. Men de blir nog bra de där ska jag se.. Jag tror faktiskt att jag stannar hemma idag, Orkar man shaka ass när man har en tjockis rumpa? Nja, vet inte ja. Annars kan jag ju alltid dansa med Tomas på jobber imorgon, de är ju alltid lika roligt för jag gör alltid något felsteg och dansar in i borden. Haha
Jag är van att leda inte följa, de är ju tjej grejer, och igår fick jag höra att jag var man! Nice dude! ;)

Nu tv och vila sen hem till Josefine och fixa sig lite om de blir utgång.. Får se.

Ha de bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0