Det finns ett toalett monster

Aah men tjenare kungen!
Idag är de måndag och jag går inte till skolan pga tre olika anledningar.. och dom tänkte jag dela med mig för er. För jag inte har någonting bättre för mig så här på morgonkvisten. Men i allafall...

1. Ont i magen
2. har nationella imorgon, jag måste bli klar med idag.
3. Har sovit två timmar i natt tackvare en STOR jävla MONSTER spindel som var på toaletten i natt.

Så gissa om jag fick panik och börja gråta? Självklart. Förstå ifall ni vaknar klockan 02:30 och går på toaletten. sätter er och gör de ni ska och sen när ni ska ställa er upp igen så är de fan ett monster där på väggen precis brevid. Helt sinnes, så fick panik och sprang upp och la med i pappa och virres säng. Vågar inte ta mig ner än. men ska samla lite kraft nu innan så ska jag sedan gå ut och gå med min bäsaste hund!
Ska vila lite ja, skriver mer sen! Tja

RÄDD CHEY, RÄDD CHEY! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0