bild brist

Jag är segast på denna jord att ladda upp dom där bilderna från utgångarna. Men jag orkar inte. Så de kommer när de kommer, typ ett år eller två...
Har vart i allianshallen hela morgonen och kollat på innebandy JB VS Celcius, Det vill säga att C, vann med typ 10-7 eller någontingt?
Jag och Nathalie satt och kolla på och slog vad om vem som skulle lära sig att Zorra bäst till sommarlovet. haha! ;)

Kommer ju lätt vara hon, men jaja. Nej nu ska jag lägga mig och sova en timme tänkte jag och sen tänkte jag kika på HV71 vs AIK. hoppas på att AIK vinner som de två andra matcherna! :)

Kanske skriver sen eller något. I helgen är de ju samma saker som alltid en massa jobb, match och sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0