beslutångest!

Idag har man tränat, och ja de var ju som vanligt!
Kan ni gissa vad?
Jo de här med petiga frislag hit och dit, mål hit och dit måste vara rätt annars är de fel, ingen ide att träna helt enkelt.. Så är de i vårat lag (På vissa spelare märker man mer än andra).. Men vad gör de när säsongen ändå är slut nu? S K Ö N T !
Sen har jag fått beslutångest, om jag ska fortsätta lira boll i töff, byta lag eller sluta heelt?
Inge så roligt när de är massor med små tjafs, Självklart är laget toppen för övgrigt men just de där med att folk ska tjafsa om små saker, helt onödigt..

Men ja, men ligger jag i Pappas säng medans han ändå sitter i Thailand, nej jag är absolut inte avis på honom.. Han går i shorts och linne eller vad de nu är. Badar i havet och har de allmänt bra. Här ligger jag tjugo i ett på natten och kan inte ens sova och ska upp till skolan imorgon. Ja men de var ju roligt.
Imorgon skulle jag egentligen göra ett matte prov men tror ni att jag tänker göra de?
Finns de någon människa på denna jord som kan göra mitt prov åt mig eller helst hjälpa mig med allting? så jag lär mig? Det är procent och ekvationer.. De vill bara inte fastna i min ärta jag har till hjärta. Menmen. 
 
Imorgon kommer min underbara Alle hem, jag saknar henne, behöver henne. Känner mig tom fortfarande. och idag grät jag för att jag saknar min bästaste vän som är min syster, Den som alltid finns där, i vått och tort!
Kom hem!

nej, nu ska jag försöka sova tänkte jag, Så sov så gott. Godnatt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0