Ångest, ångest och ångest

Idag hade jag Np i engelska speaking delen. Gick bra. mycket bättre än förväntat! Tack för de.


Just nu sitter jag med ångest, det är de jobbigaste som finns. Jag har matte prov imorgon, NP på tisdag och hinner inte träna + att jag sitter och trycker i mig godis istället för att plugga. Det känns förjävligt ska jag säga er. Men på söndag får de fan vara nog med gott ätandet. Okej med glass men fan inte med godis och läsk. Ut och gå varje kväll 4-8 km. Nu jävlar ska jag börja tänka på skolan, träning och kosten. Det här håller inte,. det gör bara inte de. Men nu kommer Josefine så vi ska prata lite och sen väntar jag på AIK-FÄRJESTAD som börjar om 40 min, Känns också bra! Kom igen nu gnaget!

En vecka och tre dagar kvar till fotbollen börjar DIF-AIK. MEn självklart kammar vi hem vinsten på måndag den 4/4. Vi B-rudar ska ha så fruktansvärt roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0