Mina tankar kring dig, Dag som natt, natt som dag!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Mina tankar finns hos Simon Junior Suarez!
jag saknar dig någonting sjukt.
Önska jag fick se dig le och höra dig skratta.
Vara i din famn och kunna säga orden som är dina och mina!
"Dumma snigel"
Jag glömmer de aldrig, Jag glömmer dig aldrig!


du är en av det vackraste änglarna i himlen, Jag och många andra saknar dig något sjukt!
Tankarna snurrar och du sitter på min vägg. Jag ska precis lägga mig så ser jag dig varje kväll!
Du är bra vännen! Jag älskar dig, mig, Du & jag. Men otroligt mycket Dig och Oss!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0