8 dagar kvar!!!

jag är sämst på att blogg.. men vad gör de?

Om 8 dagar åker jag och Josefine till turkiet och de är henne jag har tillbringat ca hela min tid med sen resa bokades.. eller ja nu ska vi inte överdriva men 5 av 10 dagar... Ska bli så fruktansvärt skönt att lämna allt. Men de gör ont att lämna en. Någon jag verkligen älskar och som det gör ont att lämna. men äkta kärlek håller hela vägen ut. det är  bara en vecka jag ska vara i Turkiet, men sen åker jag i 7 veckor vidare.. Ska bli skönt men de gör ont, väldigt ont! Men jag hoppas att du kan komma till mig även fast det är tungt för oss båda två.
Vi kanske inte klara de själva men vi klara de utan tvekan tillsammans.. hur jobbigt de än är..

Vart jag ska sen kan vi ta då. Då kommer de bli blogg inlägg så fort jag hinner och har någonting att berätta. men de lär väl inte gå en dag utan de. Får se om man får med sig en dator dit innan, men de löser sig nog..
har en del saker att göra innan jag åker och de är..

♦Jobb imorgon 07:00-15
♦ söndag match mot väddö
♦måndag ---
♦ Tisdag jobbar 15- ?
♦ Onsdag Aik match
♦ Torsdag lilla midsommar med laget
♦ Fredag midsommar
♦ Lördag TURKIET!!!!

hoppas på att få träffa mitt hjärta innan jag åker bara.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0