Turkiet och lite till

Jag är verkligen sämst på att uppdatera, jag vet! Men jag ska försöka bättra mig..
först ska jag berätta om Turkiet, Alltså jag var där med Josefine, en grym tjej måste jag erkänna. En tjej som får en att må bra. Men vi var i alla fall i Turkiet i en vecka. Vi umgicks med varandra dag in som dag ut. Hade de sjukt roligt. vi hann med allt mellan hummel och jord.. Det vi som mest gjorde en vecka var att dricka, sola, bada, käka, rökte och käka chips! Haha låter sjukt bra men fy så roligt vi hade, eller jag i allafall. Vi träffade också två sköna personer där nere eller jag träffa en tjej vid namnet Daniela som vi umgicks med hela veckan och hennes lillebror vid namnet David. Bra sköna människor. Dock helt flippade när de drack! Vi umgicks med tanterna mycket under dagarna och hade de mys. börja med en Bira på stranden för de flesta. hehe! Jag vill verkligen tillbaka. Känna värmen och ändå kunna leva livet.  Ligga och steeeka på stranden och bara ha de hela underbart med en grym cheey! En vecka jag sent kommer glömma! Tack för en grym vecka med dig Josefine!





den bjuder vi på.. eller hur Josefine? =)

Efter en vecka i Turkiet tog jag mitt pick och pack och drog vidare till Gotland där jag var en vecka men gav de inte mer. Även om jag önska att jag skulle gjorde de så var de inte så de vart. hände för mycket tragiska saker runt om kring  och då kände jag att jag inte orkade mer. Menmen, Nu saknar jag min Josefine som är i Gränna och roar sig med sitt.. Inte lika kul dock. Jag börjar jobba imorgon igen och pengarna rullar in som de ska...

har vart i stan idag med Mikkis och Virre. haft en sjukt bra dag men också en jävligt jobbig dag.. Bra dag för att jag fick umgås med världensbästa syster och jobbig dag för att idag var de två år sedan min käre vän simon var med om olyckan och imorgon är de två hela år sedan sen han dog. Jag saknar honom något sjukt, de var min bästa killkompis, jag älskar honom och de känns som igår! Miss you buddy, din dumma snigel!



nu ska jag äta sen ut och gå! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0