Två år av sorg!

Då var det onsdag idag och ett olyckligt datum..

Idag är det exakt två hela år sedan min älskade bästa vän Simon Junior Suarez dog i en mopedolycka. 12/7-09 var då han krockade i den tragiska olyckan. Jag saknar honom någonting sjult mycket. Det finns inte ett ord för hur min saknad till honom är. Jag och han har vart bästa vänner sen dagen då han flyttade till Örbyhus och efter de varje dag. Tills dagen dål olyckan kom och han inte kunde säga ett ord mer.. Det gör ont i mig bara jag tänker på honom. Att mista en nära vän är som att mista en stor del av sitt hjärta. Det finns nog ingen som inte har vart med om att mista en fin person och just därför tror jag att alla tar hänsynt till min text som jag tillbringar till Simon och hans familj.

Igår var det minnes stund och jag hade inte en aning om det, Jag hade missat det totalt. Det gör ont att jag missasde den, men tänder ljus för dig hemma. fäller tårar för dig och saknar din röst, Din närhet och dina ord! Jag saknar dig vid livet och allt jag behöver är dig. Jag vet att en dag kommer vi ses snart igen! Den dagen, den stunden kommer var den jag längtat efter nu i två år. Jag finner inga ord efter min längtan till dig. Det hugger i bröstet och gör ont. Då jag känner att det är någonting jag saknar och det är någonting stort. Det är du! Du min bästaste Simon, Det är din och min mening som ingen kan ta oss ifrån "Dumma Snigel, Du är dum". saknar att höra den varje dag. saknar att se dig på byn om kvällarna.. Jag älskar dig och nu blir de till att tända ljus för dig! Bilderna på dig står som smäck i mitt sovrum, men nu får du göra mig sällskap i vardagsrummet!
Missyou! ♥
Det finns verkligen ingen som du, Att få ha dig vid min sida skulle göra mig som lyckligast!

Kommentarer
Postat av: Jossa

även fast jag inte har någon aning om vem han var, så gör det så sjukt ont av att läsa din text mimmi.

Massa kramar <3

2011-07-13 @ 19:31:10
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0