En dag i Juli

idag är en sån  här jobbig dag då man inte vet vad man vill göra eller kan göra. För de första har jag så fruktansvärt ont i magen och för de andra så är jag så sjukt snurrig och vet inte alls vart jag ska  ta vägen. Nu kan jag ju säga att bloggen är passande då alla tankar snurrar och det gör ont för man vet inte vilket val man ska göra.. men vad gör de om hundra år?
Just nu sitter jag och pratar med en tjej som lirar innebandy i björklinge och hon ger inte upp och tjata på mig tills jag skriver över mig, ska jag göra de då eller ska jag skita i de? Jag har ingen aning om vad jag ska göra, hur jag ska göra och när jag ska göra de.. Jag funderar i allafall på att åka ner och prova igen och efter det så får vi se vad jag gör.. Men Jaja.
Idag har jag tillbringat min dag med att sitta på balkongen och läst tidiningen, umgåtts med Mikkis och bara njutit av livet, även fast det är jobbigt ibland. Nu vet jag inte vad jag ska göra för jag har ju gjort allt som behövs utom att gå ner i källaren där de behövs tvättas.. Men det är allt för mycket spindlar där nere och jag toook dör om jag ser än, så de får jag skicka någon annna på när någon kommer hem.. Imorgon blir de bio i allafall med min saknade Elin och sen kanske Linda följer med, vi får se!
Tror jag tar och sover lite grann.. Trött när man börjat med ny kost och träning.. Aja, Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0