Dagarna har ingen betydelse

Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag eller Söndag.. Vad fan har de för betydelse?
Allt jag gör är ändå jobbar, tränar och as softar.. Allt jag känner just nu är för att dra fem dagar om inte tre veckor utomlands. Bara försvinna här i från. Men nej då ska man jobba varje dag tills man börjar i skolan igen, Moget där känner jag! Jag hinner inte ens träffa min buddy och det är inte kul för vi hinner ju aldrig prata om saker.. :/ Men jag vet att min buddy alltid finns där som jag finns för henne!
Hur kommer de sig att kärlek ska vara så fruktansvärt svårt? Det är inte roligt någonstans. Det gör en glad för en stund, men sen da? Meningen att gråta och vara ledsen sisådär ett år om inte mer för en jävla kille? Dumt att klaga egentligen för jag har ju min, men jag menar killar är killar och tjejer är tjer.. Ingenting är bättre eller sämre... funderar dock starkt på att bli Sveriges nya nunna. Fast de är jag ju redan.. Haha, Nej men åååh jag vill till Stockholm och bara köra gärnet med en finfin Angelica som jag saknar till tusen! Men nej hon ska ju på allt hennes resor hit och dit. Aja en cigg på de här och sen ska jag hoppa in i duschen för att lägga mig i sängen och glo på en bra film... Jobb imorgon som alla andra dagar! Måste ju bara säga att det är underbart att lira boll igen! ;)
Åh sommar, fotboll och bra tjejer.. Det är grejer de!
Hare fint Sickan!

Kommentarer
Postat av: AM STEVE EBEN

hi am steve ben and have gont intrest in u please

u are the rihgt person have been loking for

a all along

God bless u hope to hear from u i live in solna

this my cell number 0700692002

i get yr profile from solid love

God bless u

2011-08-14 @ 12:21:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0