2011-01-31

Jag sitter här hemma hos Therese och har en sån här jätte dålig dag..
Alltid är de någontingt som ska förstöra dagen.

Dagen började med att jag steg upp klockan 05:10 och bara satt i storsätt.
sen vid 06:00 började jag käka frukost, sen åkte vi till praktiken och var där från 07:00-12:45.
Sen var de ner på stan en stund och vänta på Sofia, sen vart de donken och under tiden jag väntade på Sofia kom Sandra och Malin ner på stan finte. helt slut som människa nu och mitt huvud håller på att sprängas. INTE KUL!
Vill bara hem till mitt riktiga hem, sova och kunna prata med pappa. Jag får inte bli sjuk, jag ska jobba i helgen och varje helg fram till andra helgen i April. Pengarna lär ju rullla in som de ska i allafall.... skönt!

Idag köpte jag en kjol och ett par nya jeans, Fick dock fetaste rumpan i dom men vad gör de?
nu ska jag fan sova en stund, skriver kanske sen igen får se vad som händer och sker!


 

Denna kille är grym i filmerna
Stup up, the last song och vad den nu heter. fighting kanske? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0