Otur om man säger så!

Bra början på min dag känner jag..
Första jag gör är att vakna 07:10, försovit mig lite, Inte kul!
Går upp och käkar, ska gå ner med datorn i famen för att packa ner den.
Det första jag gör är att ramla i trappan, glider ner för hela jävla skiten.
Gör självklart illa mig, armen kunde man inte röra först två timmar senare, gick ju jätte bra de där..
Men som sagt, Sabina och Erika fick ju någonting att skratta åt hela vägen till skolan i allafall. Kul för er!
Sen var man i skolan till fem i två sen tog jag och Erika tåget, hem.. Skönt
Så nu ligger jag hemma i soffan och bara tar det lugnt, känner hur hela världen är tråkig för tillfället!
Kom på att eftersom att alla dricker flesta helgerna och när de får chansen måste jag påpenka att jag druckit en gång på tre månader och det var nyår! Känner mig faktiskt väldigt stolt. Sen har jag ju aldrig tid heller med andra ord. Jobbar och sliter!

Men nej nu ska jag kolla Adam och Eva tills Handbollen börjar, känner att jag har blivit ett handbollsfreak!
Men de får gå, Saknar mitt hjärta, inte träffat honom på över en vecka tror jag!  :/




Saknar dig Anna, du är bästa! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0