Mina älskade syskon! <3

Mina syskon!

Daniel Gustafsson
Han är min älsta bror, en kille som är sig själv. Har smeknamn som är Dalle här uppe och Råttan i Stockholm, vi alla har då olika uppfattningar. men dem i stockholm tycker han liknade en råtta när han var yngre men jag tycker han är en fin kille som är min bror! En grabb som har sina egna uppfattningar om saker.
Jag älskar honom precis som han är. Jag kan säga precis vad jag vill till honom utan att han tar de fel.
Han lyssnar på allt jag har att säga, vi är väldigt lika till sättet och får ofta munsår. Vill alltid hitta de rätta i en mening. Han är en sjukt bra människa! Du är för bra, du är bättre än bra, helt enkelt ev av de bästa syskonen man kan ha! Man kan verkligen lita på dig! <3



Michaela Gustafsson
Min enda syster, men hon är ändå den bästa, Ställer alltid upp för än. Vi är väldigt lika till sättet och utseendet. Vi älskar att sporta. Gör väldigt ofta rätt val, men ibland kan de osmarta i oss komma fram. Jag är nog tajtast med henne, men alla mina syskon är lika mycket älskade. Hon är en sjukt snygg tjej, måste killar hänger efter henne. Jag har aldrig någonsin hört någonting illa om henne. Hon är väldigt populär bland sina kompisar, hon har flera underbara vänner som älskar henne. Hon älskar att resa runt. Just nu är hon i Tenniriffa, men andra sidan är hon den som vart mest utomlands utav oss alla i den här familjen. Haha, Rik tjej! Hon är i allafall min bästaste vän, jag älskar henne precis som hon är, för den hon är och för allt hon gör! <3


Teddy Gustafsson
Min näst älsta bror, vi har verkligen ingenting gemensamt. Han är djurgårdare precis som Mickis och Dalle. Han och min älsta bror sitter ihop med varandra, Samma intressen som Dalle, Dom älskar att spela tv spel, sitta vid datorn eller bara as chilla. Jag och Teddy är inte lika till sättet men kanske lite grann till utseendet. Han är en väldigt bra person, jag älskar honom precis för den han är. Han lever i sin egna lilla värld väldigt ofta de vill säga Datorn men vadå, han är lika bra för de! Han kan man prata med om väldigt mycket,  Men han är bara med datorn eller sina dryga vänner. Haha Men jag älskar honom som sagt! <3


Freddy Gustafsson
Han är min minsta lille bror. Han är 9 år och älskar att sova med mig och Mickis. När han var mindre älskade han att bli sminkad och ha tjej kläder på sig. Han är jordens bästa lillebror! Han har sån humor, vi är precis lika dana på alla sätt som går. han älskar att spela fotboll och innebandy precis som sina systrar. haha, det finns någonting som kom fram pappa i allafall. Haha, vi alla är nog väldigt lika pappa, men den här lilla grabben är nog exakt som pappa. det känns kul. Freddy var en riktig köttbulle när han var liten, nu är han muskelmannen i familjen, Känns finte! Han är också en liten datornörd. Men jag älskar honom precis lika mycket som alla andra i denna familj! <3



Min familj är så sjukt jäkla bäst, utan den skulle jag nog inte kunna göra mycket




Kunde inte ladda upp bild på Dalle och Freddy kommer bilder sen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0