För snart är de jag som är Kuuuuuung!

Idag är det torsdag och ni vet hur det är när skolan dragit igång. Man hinner inte göra ett dugg och det är precis de jag känner just. Inte för att jag har mycket i skolan utan för att jag är så fruktansvärt trött när jag kommer hem och jag hinner knappt vara hemma två timmar för att dra iväg på träning igen. Kom på idag när jag & Erika räknade hur mycket vi tränade i veckan. Det var gaaaalet. Men vi tränar SJU dagar i veckan + En match. Så totalt åtta gånger. Då har vi fem träningar efter skolan och det kan vara fotboll/innebandy/gym och annat. Jag tycker vi håller igång lite för bra. men vad gör det liksom?

Ingenting speciellt har hänt under veckan mer än träningen, skolan och att jag fick veta att jag ska jobba från 21:30-04:30 fredag-lördag! Ser fint ut! Sen ska jag lira match klockan två på lördag också, kommer man få sova någonting i helgen är frågan där? Inte speciellt mycket i allafall.. Haha

nu ska jag i allafall vänta på mitt fina hjärta sen sova! nu ska jag fortsätta skriva på mig VG OCH Sen MVH uppsats/fördjupnings arbete. så jag kommer inte skriva så mycket nu på ett tag! Viktig match på lördag. TAGGA!




Liam min lilla prins! Han kommer bli snygg när han blir stor!

Tja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0