rubriken har ingen mening!

Hejhej, hemskt mycket hej!

Jobbat natt fredag & lördag, Kul men förjävla stressigt. Fick bra mycket att göra!
Sen spelade jag match på lördagen gick inte så bra ska jag väl säga. Förlust med 7-4 men fick klämma in en balja i allafall. skönt!
Efter de var de bara hem och sova en stund för att jag skulel jobba natt igen, Kom hem vid 05:00 på söndagmorgon. Där ligger migg hjärta och väntar på mig, kändes fint.. Det vart lite tacos, film och massor med mys! sen skulle vi upp tidigt så vi försökte sova direkt efter första filmen och upp kom vi! (:

Vaknade dock med att jag hade så helvetes ont i benhinnan, så jag trodde att jag skulle dö.. Har fortfarnade ont och absolut ingen vidare skönt, välkkommen till min benhinnsinflammation.. Tagit ett uååehåll från innebandyn en vecka i allafall, sen får vi se vad de leder till...

var i skolan och gjort inte ett dugg måste jag säga. Ovärd dag!
Ska i allafall försöka sova tidigt idag igen och kanske kunna sova och slippa vakna med klumpen i magen som man haft fredag, söndag kväll och hela måndagen! Fiiifan!

så nu säger jag bara:
Upp lev mer upp lev mer, upp lev mer med bredbandsbolaget!


------------------------------------------
Hur kan du fortsätta bete dig som du gör?
Hur orkar du efter all tid vi haft tillsammans?
Alla gör fel, men inte de felen du gör!
Kan inte förstå att just du kunde göra en sak!
less på dig!
Tjaaaa!


Bild kommer på nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0