rubrik saknas!

Började dagen med att vakna med finaste brevid mig i sängen! Gick upp och släppte ut ankorna och sedan ut med Ecco (Hunden) efter de så gick jag och la mig igen brevid mitt hjärta.. Underbart! Somnade om och vaknade varje timme. Minutvisaren stod på samma siffra som det var när jag somnade. Efter de gick jag och gjorde frukost till mitt hjärta, där kom han upp och åt den, sen gick vi till tåget för att han skulle träffa någon kompis, då gick jag och la mig i soffan för att vila bort febern, Det gick väl sådär må jag säga. Gick ner till gullans för att äta, tror ni jag orkade? Nej, Så jag sa hejdå till Alle i allafall som åker till tenireffa och träffar min älskade och saknade syster! Kul att alla får träffa henne utom jag, jävla fittskola man går i!

Gick hem med Jennifer och Ecco, Satte oss vid bordet en stund och muppade oss när Teddy, Jim, Lovisa och Sebbe kom hem, haha tror att dom har insestfobi, Dock satt jag och Jennifer bara och skratta, Lovisa också (som vanligt). Sen gick Lovisa och Jennifer hem, då vi andra gick ner till gullans. En nykter kväll, jobbig och förjävla skönt att jag fick umgås med mitt älskade hjärta ikväll med, men sen åkte han hem då gick jag också hem.
Sitter nu i soffan och tänker på allt och ingenting, en jobbig tanke de där!

Kommer inte kunna träffa mitt hjärta på en hel vecka. Tack vare den där jävla praktiken och sen jobbar man i helgen igen. Dock får jag jobb i april från praktiken och sen så får jag ju självklart caaaash som de ska, så det kommer sitta fint sen när man åker till Amsterdam och sen ska man åka någon annan stans. Saknar Barcelona något sjukt, vill bara dit och aldrig komma tillbaka..

Men vilket som så saknar jag min bästaste syster så de gör ont, jag tycker att du borde komma hem nu Mickis! Jag behöver dig, jag vill kunna skratta med dig, vill se dig och bara ha våra mys kvällar med alla olika program/serier. Du är den som fått mig till människan jag är i dag! Saknar dig kom hem!



Barcelona 26-30 Augusti 2010, bra minne, bra resa med de bästa tjejerna!

Nyår 2009-2010. Jag älskar dig syster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0