Nu ba kör jag!

Hejsan hoppsan! (:

Nu när jag fått veta att alla mina vänner ska ut och de frågar mig och jag säger nej. Då vart de chockade men vadå jag måste träna..
Men eftersom att alla ska dricka och så tänkte jag ställa mig på crosstrainer och träna gaaalet idag istället för på måndag börjar den nya dieten!
Jag ska köra så hårt jag bara kan..
Från och med nu minst tjugo minuter varje dag fram till sommarlovet om jag inte jobbar, tränar eller lirar match!
Sen blir de gym imorgon tror jag, känner mig redigt taggad för de!
Synd bara att Elin min maskinist kanske inte orkar följa med, får hitta någon annan rolig människa som kan hjälpa mig haha!
Nej nu är klockan 19:36 så ställer mig nu en stund och bara kör!


Önska mig lycka till med nya dieten! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0