Min bästa vän!

Jag vet att jag skriver lite upp och ner, lite mer ena dan och andra ingenting. Men nu ska jag försöka! haha
Jag har bara bra vännen men en specifik bästa vän! jag älskar alla mina vänner! <3


 
Min allra bästa vän Anna Lundberg. Jag har vetat/känt henne sen jag var sju dagar gammal. Min mamma och hennes mamma var hur bra vänner som helst förut, min pappa kände även hennes pappa. vi vet istort sätt allt om varandra. Jag skulle inte tveka en sekund på att ringa henne ifall någonting var jobbigt för jag vet att varje ord jag säger till henne stannar hos henne, allt jag gör stannar hos henne. Hon är guld värd!
Jag kan vara mig själv med henne och hon bryr sig inte om ja är kostig. Hon är så sjukt speciell, en riktig partyprinsessa. men hon är unik. vi är galet lika varandra på alla sätt som går. faller för badboys, gillar killar med stil, kollar på samma filmer, samma humor och vi passar så sjukt bra ihop.Vi är så sjukt bäst tillsammans och utan henne skulle jag inte vara hel och den jag är idag. 
vi växta upp tillsammans i sex år, sen flyttade jag till örbyhus och där vart ingenting sig likt utan dig.. din familj är som min familj, min familj har alltid vart som din andra familj, vi kan göra vad som helst intill varandras föräldrar.
Du om någon är en människa jag inte ens kan hitta ord för hur mycket du betyder för mig. Du är hela min värld, hela mitt liv och allt så mycket mer! 

Du säger alltid till mig när du är ledsen, eller när du inte mår bra. antingen kan det vara ett sms och det står jag behöver dig, eller så får man ett samtal och det kan vara mitt i natten eller bara mitt på dagen..
Vi gör verkligen allt tillsammans, vi kan prata om allt.. Vi vet allt om varnadra! jag älskar att få vara med dig, att känna hur din närhet verkligen finns där. Att gråta mot dig axel är det bästa som finns att gråta mot.
Vi kanske inte ses varje dag, kanske inte hörs varje dag. Men dig om någon vet jag verkligen vart jag har dig!
Det var som sist när vi var i Stockholm så sa vi båda samtidigt :

"Det är så skönt att vara med dig, Du får mig att känna mig bra och värdefull. Du får mig på de humör ingen annan kan få mig. Även om vi inte hörs varje dag så vet jag vart jag har dig, jag vill skriva in dina insialer. För du är en vän jag alltid kommer älska. ibåde vått och tort"

Det kändes så skönt att höra att det inte vara var jag som tyckte de. Jag vet alltid vart jag har dig spelar ingen roll om vi inte pratat på en dag eller ett år.  Du om någon tar mig för den jag är..

Jag älskar dig av hela mitt hjärta Anna Lundberg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0