första fredagen tvåtusenelva

första fredagen tvåtusenelva!

Idag gick jag upp i en galet bra tid, gjorde frukorst till hela familjen och sen började jag plocka lite på rummet, ser bra fint ut nu sörru. Sen frågar pappa om vi inte kan göra någonting roligt idag och då självklart säger vi ja och då bestämmer vi oss för att åka och bowla. Vi åker in till stan äter donken tyvärr. Sen till bowlingen, hann träffa bror (dalle) också, finte! Sen när vi bowlar så går de för jävla dåligt för mig men vad gör de? haha.
Kom sist första serien och andra kom jag tvåa! underbart! ;)

Var och pratade med jobbet idag också. Då fick man veta att man skulle jobba nästa helg, Finte!
Pengarna rullar in som de ska! Nu blir de Dusch, popcorn, lätt dryck och film!



Två bilder får räcka nu, måste ta in ankjävlarna! Usch.. Rädd för fåglar?
Svar: Jaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0