En dag med Lovisa!

Idag har jag väl vart med Bror och Lovisa, Dom kan verkligen inte låta varandra vara för en minut..
Haha nykära! men vad gör de?
Sen tog jag och Lovisa två promenader, ena till ica för att köpa popcorn, lätt dryck och Tuggummi.
Nästa runt station bara för att prata och gå med Ecco, Kändes fint att väl komma ut! :)
Sen har man läst bok och bara legat, men vad gör de om hundra år?
Ska inte klaga, men har inte tränat på en vecka igår och det kändes förjävligt ska jag säga! Usch..
Så imorgon kanske de blir:
Gymmet i stan
Sola
Shoppa
med Lovisa!

Sen måste jag säga att hon och jag kollade på en film idag och fy i helvete vilken äcklig film, Det var inte ens roligt hur mycket vi skrek och dog under filmen. Vi dog och uppstod mins 5 gånger.. Haha
Så vill ni se en skräckis så kolla på INSANE Men gör de inte själva då kommer ni dö..
Ska väl försöka ta tag i mig nu och börja äta ordentligt med mat och mindre onyttigheter, Känns också jävligt bra!
Får se hur den här veckan slutar. ser fram emot Lördag i allafall för då ska jag på bio och käka med mitt hjärta!
Dock ser jag inte fram tills på söndag för då blir de match tidigt, Jävligt Tidigt.
Samling 08:00 och match start 10:00 i Allianshallen.. Mot serie ledarna!

Men vad gör de om hundra år? Ska sova nu upp tidigt och stan vid 11-12 :)



Min finaste Lovisa Karlsson!






Kommentarer
Postat av: lovisa karlsson

mimmi min solstråle :D du är så underbar, tack för dom här underbara dagarna med er, jag hade jätte roligt :)<3<3

2011-01-07 @ 23:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0