2011-01-10

Idag har jag avrt uppe sen 08:00, fast låg kvar i sängen och drog mig till 09:00, skönt!
Sen var det upp käka pannkakor, för jag är mäste kock på att laga det..
Sen var det ut med Ecco, ge Ankorna mat, Ta ner istappar från taket och dom var inte små kan jag ju tala om!
Sen vart det in, dricka lättdryck och sen städa käket, tömma disk maskin, fylla den dammsuga m.m..
Sen så gick vi upp i Freddys rum där de var K A O S. Saker över allt, äckligt spindelnät över allt, Spån över allt, alltså allt det är sen dom försökte göra om tanken. Så inatt blir första natten han ska sova i sitt rum på ett Xantal månader. Så nu äre A S F I N T ! 

Så nu blir det göra teoriuppgift A och B så man blir klar med det tills imorgon och sen läsa ut min värdelösa bok! Men någon måste ju läsa den och skriva om den också! Så dumt att klaga..
Imorgon börjar skolan och det känns ju inte så där underbart som man tycker att en utlandsresa med världens bästa skulle vara.. Men vad gör det, bit ihop ba!

Bild brist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0