16:31

idag har jag bara vart hemma, helt slut som människa.
Känner mig förvirrad, ont i magen och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag har i allafall börjat plugga på mitt medicinskgrundkurs prov som jag har på onsdag.
Fattar inte speciellt mycket.  Men det blir säkert jätte bra i slut ändan!
Har hunnit med att gjort min VG del i Rehab också.

Ska väl försöka få i mig lite mat och orka gå ner och träna ifall jag känner för de,
Benen viker sig så de märks väl i fall de viker sig snart igen. Men vad gör de just för tillfället.

Vill ha helg så jag kan mysa med min fina och kanske hinna med och träffa min saknade Mikaela! (:

Nu vidare till pluggandet för att sedan börja med matlagningen, Jag tror jag bör bli kock när jag blir stooor!
och tagit studenten men nästa januari ska jag förmodligen åka till Australien med fina tjejet, HOPPAS! 


Saknar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0