Sportlovet dåra!

Jag är förmodligen riktigt dålig på det här med att blogga.
vi har ju haft lov och sånt där strunt nu en vecka, kunde väl lika bra fortsätta och sen gå på sommarlov en vecka tidigare, känns som om det skulle behövas just nu.. Haha! Jag har i allafall hunnit med en utgång med några få tjejer. Det var roligt umgänge men fyfan så kalas suger. Alltså seriöst aldrig igen. Tur att man kände några där och specillt vakten som man kunde snacka med.. det var nog sista och första gången på de där stället. Haha, pinsamt att man ens gick dit liksom. Men vad gör man inte för sina vänner?

Sen har jag till och med hunnit åkt till Stockholm och där händer väl det alltid någonting kul, speciellt när man umgås med en underbar tjej som Anna. Jag gick i allafall och kolla hur mamma mådde eftersom hon kom hem från sjukhuset i torsdags, gav henne en blomma och ett kort, sen åt vi lite och pratade. Kändes som om vi inte träffats på hur länge som helst men det var ju trots allt tre månader sen vi sågs tror jag så det var värt vart enda öre.. Sen umgicks jag med Anna, Sen mötte vi Linus och där efter Bella. Fina tjejer de där, sen kan vi ju diskutera hur Linus betedde sig.. Men i allafall hade en gaalet bra kväll med brudarna! Ny liga som tänkt ut planer för sommaren? Jo men visst :) Sen gick jag till mamma och väckte henne för att hon ska käka vissa tider så väckte henne alla gånger under den natten. Fick sova så där 3 timmar, Bra där när man ska hem och jobba dagen efter. Men jag hade det underbart.. Anna fick dock ett ryck och skulle sminka mig och grejer.. Som vanligt med andra ord. Haha men jag åkte i allafall hem runt 5 från fiskis på fredags eftermiddag. Var hos Dalle och Sofia men bror var inte hemma så jag mös med Liam och Sofia till halv tio då min buss gick till jobbet, fint dääär!

Väl på jobbet så var det KAOS, KAOS och ännu mera KAOS! Var utan vakt, folk höll på som små fittor.. Jag är så gaaalet less på vuxna människor som dricker och inte kan bete sig, det blir verkligen barn när dom dricker, på riktigt!!! skulle slutat vid tre, men nej jag slutade 04:00, Kom inte från jobbet först vid kvart i fem kanske? Då jag åkte hem till bror och sov så där tre timmar..

Lördagen: vaknade gaalet tidigt av Lilla Liam, skulle upp och lira match mot Alunda och jo men hur gick de? Första perioden spelade jag min "vanliga" position men jag kände att jag inte orkade med de efter så lite sömn så i andra och sista spelade jag back.. Min gamla position.
Första period förlorade vi med 1-3.
Andra period spelade vi 0-0.
Sista men absolut inte minsta vann vi med 6-0. Hur bra var inte de?
Då Alunda spelar i div 3. dock ligger dom typ sist men ändå..  och vi i fyran. SÅ vi var jävligt grymma den matchen. väl efter matchen gick jag hem, la mig i soffan och tänkte "Yes nu får jag äntligen sova".. Nej men självklart kunde jag inte sova så jag låg i soffan och tog det lugnt bara. skönt de med.

Sen var jag till bror och Sofia igen, men fick först damp på upptåget som inte kom i tid. Så ja som vanligt ungefär. Jag vill BO I STAN.. !

Sen åkte jag till jobbet igen, Aah det gick väl bra till en början. Sen kommer de något jävla fyllo som ska dryga och vette fan vad de var, bråka om såna små saker så man typ ville skjuta den, Men jag är så snäll fick jag höra igår så jag skulle ju aldrig bli arg. Haha, aa kunderna behöver ju inte se mig arg i allafall. Jobbade i allafall med en grym vakt igår. Han och Pappa är nog bästaste att jobba med, Ja fifan!  kom väl hem till bror runt 04:00, somnade runt halv fem-fem och sov till kvart i 10. så om man säger så här:
Jag har sovit 11-12 timmar på tre dygn. Fiiiint eller hur var det egentligen?

SÅ jävla sliten så nu blir det film, Godis, läsk och försöka hålla sig vaken tills resten av familjen kommer hem från teniriffa så jag får mysa lite med dom, nej nu blir det bilder!


Liam

Jag och Anna, Fyfan vad snyggt du fixade mig Anna!

Tjaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0