:)

Måndag och jag är på sjukt bra humör, lite seg dock med de får gå ändå. idag ska jag bara ta de lugnt, mysa och ha det allmänt trevligt med den del av familjen som är hemma och sedan ska man träffa Lovisa.
Hon är en av de som får mig att må så sjukt bra. jag tror inte det finns en ända gång då vi bråkat eller ens tjafsat. Skojj bråka är vi experter på men slutar alltid vid en bra gräns. Jag hoppas att hon vill äta paj med mig när hon kommer, eller om man ska göra kladdkaka, beror ju lite på? :P haha

Vi är så sjukt tjocka tillsammans men ändå så fruktansvärt jävla bra.. den här veckan kommer rulla på, men inte som vilken vecka som helst. min absolut bästaste vän kommer till mig imorgon om hon inte hinner bli sjuk och om Linus tillåter. Killar ni vet. 

När jag jobbade i helgen så var de faktiskt en riktigt bra mening jag hörde. jag tog den på rikigt och den lät så här: Killar är en varelse som för de mesta bara vill en sak, tjejer är precis lika. vi skulle på varandra och säger att killar utnyttjar. Men vadå då måste ni tjejer utnyttja lika mycket... Så gick grabben som sa de.
Han var faktiskt klockren i det han sa.. jag håller med.  Man måste ju vara två genom att utföra någonting tillsammas.. Men nog om de.

Min vecka kommer förmdligen se ut så här:

Måndag- ligga hemma och vila, vara med Lovisa och Träna.
Tisdag- Anna kommer, träna och dricka lite eller mysa.
Onsdag- Vaka med min fina Anna brevid mig, mysa, prata och sedan utgång med fina tjejer.
Torsdag- vakna, möte, lämna Anna vid tåget och sedan träffa Mikaela.
Fredag- Åka till stan, umågs med Sofia, Liam och bror. Sen jobba!
Lördag- match, sova och jobba
Söndag- SOooova!

Nej nu har jag fått förslag på bakning så nu ska jag gå tjjjjaaaaa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0