egentligen så har inte rubriken meningen i texten!

Då var de lördag igen...

Jobbade igår och jag måste ju bara säga att jag har verkligen en del favoriter på jobbet. hur underbara människor som helst i allafall just dom fem. INGEN slår dom! Det var väldigt segt igår att jobba, men vad gör de?
Jag hade inte så mycket alls att göra fram till tolv slaget. då det började rulla in folk som hade vart på flustret och kollat på något band där. Men endast två av mina favoriter kom. det var inte kul vaaa...
Finns folk man skulle vilja skjuta men jag är ju så snäll så jag låter de leva.. Nej men skämt och sido. Det finns ju verkligen folk som inte borde dricka och folk som kan dricka hur mycket som helst utan att bete sig sämre. Jag har nog en av världens bästa arbetskamrater på jobbet i allafall. Hanna gör verkligen kvällen dunder! :)
Kom i allafall hem runt fyra. skönt! Sen var de ut med Ecco så kom hem vid  halv fem igen, efter de gick jag bums i säng när jag kom hem.. Sov med min katt. mys! haha tråkig tjej, jag vet!

Idag började dagen med att gå upp vid 09:00 för att äta frukost och sedan dra sig ner till idrottshallen för en match mot Björklinge. Ja det gick ju bra mycket bättre en sist måste jag ju säga. självklart var de inte bra men BÄTTRE!! sist spelade vid 1-11 mot dom. förlust för oss. Hade väl inte de starkaste laget heller måste jag säga. Sen idag så spelade vi 0-6. alltså förlust igen. Men vad gör de om hundra år? Vi hade ju inte direkt toppat laget med A-lagsspelare från d2.. Men det var kul att spela första då jag var back, sen andra och tredje då jag var center. Får ju fan aldrig in boll jäveln. Alltid har jag chanser men aldrig får jag in den. idag kändes de som att jag spelade i en jävla dröm. sov tre och en halv timme och sen match på de. Inte kul helt enkelt! 
 
Men fick träffa en del av  mina underbara tjejer. Lovisa förlåt att jag hoppa in i dig och puttade dig när jag skrek åt dig. Det var verkligen inte meningen! Nej nu blir de dra  täcket över huvudet och sen sova, efter de så sak jag bara längta tills på tisdag då min bästaste vän kommer till mig! :D

GLAD CHEEEEEEEY! :)



saknar tiden då jag glömde allt i Sverige! Snart så. snart dra vi! :)

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0