jag har dålig fantasi till rubrikerna

Ja men då är jag här igen och fortfarande sjuk..
sitter i soffan hemma och gör ingenting. kom på att jag skulle berätta vad jag gjort under de senaste dagarna..?
det finns ingenting att berätta, jag har ju bara vart sjuk och inte direkt så ni vill veta hur jag legat och hur jag sätt ut och hur jag vart sjuk. haha dumt av mig.. 
 
Nu har Teddy,Freddy & Virre åkt ner till Mickis och nej jag är inte ett dugg avis på att dom har 22 grader i skuggan och ska ner och lägga sig på stranden en sån här onsdags morgon, medans jag ligger i soffan sjuk! Bra där...
Jag hoppas dom får en toppen resa i allafall. 
 
Ska väl fortsätta sitta i min soffa med varmchoklad i ena handen och andra handen min päronsoda.
jag älskar attg sitta i en filt som är lindad runt mig på ett mysigt sätt och sen med mys kläder för att bara dricka varmchoklad! Bästa!

Nej kolla film och plugga japp!

Hejdååå! =)



Jag ser ut som en pingvin när jag är ute och går med mi hund, så jävla mycket kläder på mig men ändå fryser jag! Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0