tur i oturen..

Heeelt slut idag igen...!
Har vart på praktiken idag för att jag kände att jag mådde bättre. Jag kände att jag kunde ge de en chans idag och imorgon med tanke på att jag vart sjuk en vecka och vart ledig en dag.. Men jag var dit i allafall, hade idrott med en nia och en sexa.. Niorna gjorde beeptestet, som går ut på att springa på olika nivåer mellan 20 meter och de ökar hela tiden. såg hur dom plågades, stackars! :/ Men dom var sjukt duktiga i allafall, det är huvudsaken! (:
Sexorna gjorde någonlek som kanske hetter vaktmuren? en litet annan veriation från kinamuren tror jag haha... minns inte och de var den lektionen jag hade sist. Det var roligt att se hur alla är med i en lektion och hur mycket fart de har i benen, tänk om man var så liten igen men slapp skolan.. då hade jag lätt börjat om och vara så liten.
såg så underbart roligt ut. saknar att vara å liten. :/

sitter just nu hemma nyvaken efter ett par timmars sömn och mår fortfarande inte bra. jag skulle gå tillbaka till praktiken efter att jag hade käkat. men tror ni inte jag får magknip då så de bara var att lägga sig i soffan och ta de lugnt? Jo men självklart och när jag la mig där somnade ja direkt för att jag hade så ont och inte mådde bra. känns bra värdelöst att inte kunna göra bra av sig på praktiken när man har sista veckan... :( Idrottslärare skulle jag kunna bli, det känner jag, jag vet att det skulle vara roligt. Har man roliga elever att jobba med så är de så kul att vara där. Fick höra mycket fina saker av vissa elever idag, så sjukt söta. Önska jag fick ha er mer innan denna praktik är slut, men inte de inte :(

Nu ska jag försöka äta lite, sen får de nog bli en sista bit paj från den jag och Lovisa gjorde igår. så fruktansvärt goood! Lovisa och jag är nog mester kockarna! ;) Sen ut med min älskade hund eller om jag tar de först eftersom jag är så fruktansvärt trött just nu så kanske lär försöka vakna till liv.. nej nu vart de mycket onödigt men alltid bra med någonting onödigt!

ha de grymt, lika så i helgen.. själv jobar man och tjänar pengar, snart sitter jag i Amsterdam, sen någon annan stan och sist men asolut inte mins så är jag i Australien med heela ligan! fiiiinte!

hejdå (:
bjuder på denna fina bild i en otroligt snygg tröja! snart så är de avspark för fotbolls säsongen! :D Läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0