Snark!

Jaha, då var de onsdag och jag vill trääääna! blir tokig..
Funderar därför på att åka hem imorgon och lämna alla mina saker så jag slipper ha med de till praktiken på fredag då vi ändå bara ska bowla.. Sååå kanske hoppar den då. Får se hur jag mår.
Idag har jag vart i stan och allt jag har fyndat är jävla tuggummipaket! Less på att jag är beroende av de så jag måste köpa ett så fort jag ser de.. :/ så när jag räkna hur många paket jag hade i fikan och i väskan var det ELVA stycken! Hahhaha, beroende på högnivåååå!

Nu sitter jag i allafall i soffan efter att jag ätit mat (potatisbullar med lingonsylt) Satt fint i magen och efter de en riskaka... Mumma! MEn måste låta pengarna vara hemma så jag slutar köpa de snart...
haha


Nej nu ska jag hitta någon film, jag kan kolla på ikväll.. Gaaalet trött vart vaken sen halv fyyyraa. lär väl inte somna direkt efter att ha blivit mobbad hela dagen!(Y)

USA har 64 delstater enligt mig, Gränby ligger inte i Årsta, och jag äär inte blooond, Jag är svart hååårig!

Ja nu hörs vi inte mer idag tror ja... Tjaaaaa!




Jaa. jag älskar att sova! (:

VEm har tagit bilden förresten? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0