Nej men tjeeeena!

Nu när man käkat bullironer och degat i soffan en timme, framför två och en halv män med Lovisa och Teddy, ska man snart ner och packa och fixa in för träningen! Ska bli skönt att komma ner igen och röra på fläket! Steeeker lite med sporttoppen på ba!
Sen kör vi styrka och fys, lite lirande med bollen och sen avsluta med match lirande. Kommer ju sitta dödsskönt i kistan efter ba..

Jag vet jag ba älskar att säga de!
home alone, två hela veckor om åtta dagar! Så jävla underbart! Jobbar dock helgerna men fan en dag med lite dricka ska man nog kunna klämma in, även om de är mitt i veckan.. Haha. Har druckit Alkhol en gång sen alle fyllde år och det var på nyår och alle fyllde år den sista oktober.. Finte Gunnar!  (:

Jag älskar att säga de, imorgon börjar kickboxningen också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0