Massor med glaaad!

Massor med glad idag. Känner verkligen hur allt funkar för mig idag.
Dock ligger jag hemma och har ont i huvudet och är för jävla trött, beslutångest ifall jag ska dra mig till sthlm eller inte, Men tror fan jag dra ändå. Där finner man alltid någonting roligt att göra och inte nog med de så blir de ju att jag får träffa mamma också! :) Men jag har ju den där jävla fotbolls träningen att göra innan + att jag ska träna små kidsen vid fyra. känns som om de kommer bli en tidig kväll för mig. Men det är så skönt.
Jag känner bara hur min energi laddas för imorgon då de blir utgång med mina kära vänner. Hoppas bara på att ingen idiuuut till människa ska förstöra den.. men nu ska jag sova en stund helt slut som människa! tung träning och kväll igår! Puss på det!


Jag saknar dig, men vad gör de om hundra år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0